جستجو
محصولات

    پیچر استیل 600 سی سی بمبر کد 66.5 یک عددی

    تولید کننده: بمبر (mhw-3bomber)
    در صورت موجود نبودن سفارشی هستند برای اطلاع دقیق از موجودی انبار و سفارش خود به واتساپ 09029313231 پیام دهید.
    کد محصول: 66.5
    *

    لطفا رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید 

    2,690,000 تومان
    i h

     (mhw-3bomber)  پیچر استیل برند بمبر 

    پیچر یک کلمه فرانسوی می باشد که به معنی نوشیدن است. از پیچرها به عنوان وسیله ای برای طراحی روی نوشیدنی قهوه استفاده میشود.

    در واقع از این پارچ برای افزودن کف و شیر به یک نوشیدنی داغ استفاده می کنند و حتی می توانید از آن برای ایجاد لاته آرت روی نوشیدنی های خود استفاده کنید. به سادگی با حرکت دادن این پارچ در جهت های مختلف در حین ریختن فوم، می توانید طرح های زیادی مانند قلب، برگ یا گل ایجاد کنید. از همه مهمتر این است که این پارچ به عنوان راهی برای سرو شیر یا خامه سرد همراه با قهوه نیز کاربرد دارد. با استفاده از این پارچ از مشتریان در کافی شاپ یا کافه خود با یک نوشیدنی گرم خامه ای با مقدار مناسب فوم غلیظ و صاف پذیرایی کنید. 

    .سایزهای پارچ شیر از 200 سی سی شروع و تا 2 لیتر نیز استفاده میشود 

    با پیچرهای بمبر به راحتی فوم ایجاد کنید

    هنگام استفاده با دستگاه کاپوچینو یا اسپرسوساز خود، لوله نازل بخار را تا حدی در این پارچ پر از شیر سرد فرو کنید تا میکروفوم شما ایجاد شود. البته خیلی مهم است مقدار شیر در پارچ چقدر باشد اگر شیر زیاد باشد هنگام جوشیدن بیرون می ریزد اگر شیر کم باشد نمیتوانید شیر را به خوبی هوادهی کنید. فوم ایجاد شده با مقدار مناسب برای تکمیل انواع نوشیدنی های داغ خوشمزه عالی خواهد بود.

    برند بمبر از زمان آغاز به کار خود به طور مداوم بر روی اجناس قهوه تخصصی متمرکز بوده است. با حفظ کیفیت بالا، با تعریف مجدد زیبایی شناسی قهوه از طریق طرح های نوآورانه محصولات، مفاهیم سنتی را متحول کرده ایم.

     در سال 2019، نام تجاری بمبر رشد سریعی را تجربه کرد. در عرض یک سال، با موفقیت برنامه اجرایی خود را در پلتفرم های مختلف داخلی در چین گسترش داد و حضور خود را در بازار اصلی اکسسوری و لوازم دم اوری قهوه به طور جدی تثبیت کرد.

     در سال 2020، ساختار سازمانی شرکت بمبر شروع به شکل‌ گیری کرد و این شرکت شروع به تمرکز بر ایجاد قهوه های تخصصی بیشتر کرد.

    در سال 2023، به عنوان یک برند برتر در رده محصولات قهوه داخلی ظاهر شد.

    در سال 2024 با بیش از 300 کارمند، اکنون بیشتر به نوآوری های فناوری اختصاص دارد و خطوط تولید خود را گسترش داده است. علاوه بر این، تیم بازاریابی متخصص ما به طور فعال در حال پیگیری رشد در بازار جهانی است.

     تنها نمایندگی معتبر بمبر در ایران

    بمبر بهترین برند چینی اکسسوری قهوه ، با بیشترین تنوع و بالاترین کیفیت در مجموعه معتبر فروشگاه وایت پلیت موجود می باشد. با ابزار دم آوری این برند آشنا شوید و از خرید آن لذت ببرید.

    جهت ثبت سفارش ابزار های تخصصی بار گرم و بار سرد می توانید وارد سایت www.whiteplate.net شوید و یا از پیج اینستاگرام white_platee@ ما را دنبال کنید همچنین برای اطلاع دقیق تر از موجودی میتوانید به واتساپ 09029313231 پیام دهید.

     

    مشخصات محصولات
    جنس استیل
    حجم 600سی سی
    قطر 8 سانت
    ارتفاع 10.5سانت
    ساخت کشور چین
    برند بمبر (mhw-3bomber)
    0.0 0
    نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
    • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که این کالا را خریدند، کالاهای زیر را نیز می خرند
    تصویر از پیاله رمکین پلی کربنات وایت پلیت کد 3660 یک عددی
    فروش انواع ظروف ملامین از جمله پیش دستی گرد ملامین

    پیش دستی ملامین گرد شیرینک 20 سانت وایت پلیت کد 3259 یک عددی

    ظروف ملامین جزو پرفروش ترین ظروف های وایت پلیت بوده و به علت سخت شکن بودن این ظروف، کاربرد فراوانی در کافه و رستوران و حتی مصارف خانگی مخصوصا در هنگام مسافرت را دارد. لطفا برای اطلاع از موجودی و سفارش خود به شماره واتساپ 09029313231 پیام دهید.
    180,000 تومان
    تصویر از لیوان ترانک 340 سی سی وایت پلیت کد 362.150121 یک عددی
    تصویر از پیاله سس ملامین وایت پلیت کد 3143 یک عددی

    پیاله سس ملامین وایت پلیت کد 3143 یک عددی

    ظروف ملامین جزو پرفروش ترین ظروف های وایت پلیت بوده و به علت سخت شکن بودن این ظروف، کاربرد فراوانی در کافه و رستوران و حتی مصارف خانگی مخصوصا در هنگام مسافرت را دارد. لطفا برای اطلاع از موجودی و سفارش خود به شماره واتساپ 09029313231 پیام دهید.
    93,000 تومان