جستجو
محصولات

    سیروپ کارامل ریتون وایت پلیت کد 1010009 یک عددی

    تولید کننده: وایت پلیت
    کد محصول: 1010009
    198,000 تومان
    i h

    خرید سیروپ کارامل ریتون

    سیروپ های ریتون بدون طعم دهنده و اسانس های مصنوعی میباشد و تمامی سیروپ ها از میوه های طبیعی و یا اینفیوژگیاهان با تکنیک عصاره گیری مختلف و ادویه های با کیفیت با تکنیک های جدید عصاره گیری استفاده میشود.  تمام رنگ ها و طعم های سیروپ های ریتون طبیعی هستند و در ساخت و فرمولاسیون آن ها تمام تلاشمون رو انجام دادیم تا بتونیم طعم طبیعی نوشیدنی های شمارو حفظ کنیم. 
    یکی از سیروپ های پرطرفدار در عین حال حساس ریتون سیروپ کارامل یا سیروپ راک کندی است چون در میزان کاراملی کردن شکر دقت زیادی لازم است.
    این سیروپ دارای مقداری وانیل ماداگاسکار و نمک آبی سمنان است.
    رنگ جذاب این سیروپ در اثر کاراملی کردن شکر ایجاد شده و هیچ گونه رنگ مصنوعی در آن دخیل نیست.

    سیروپ های ریتون بدون آسپارتام و گلوتن میباشند و از تغلیظ کننده های طبیعی در آن ها استفاده شده است تا از چگالی بالا و استانداردی برخوردار باشندمتخصصین ریتون تمامی تلاش خود را کرده اند تا سیروپ ها با بالا ترین کیفیت طعمی و عطری به دست مصرف کننده برسدهدف اصلی ما تولید سیروپ های با کیفیت، با طعم های طبیعی و با حداقل شکر و در عین حال اقتصادی می باشد.

    کاربرد سیروپ کارامل

     سیروپ کارامل به دلیل مایع بودن به راحتی با دیگر مواد سرد ترکیب شده و علاوه بر ایجاد طعم در مواد خوراکی و نوشیدنی های سرد و گرم، برای تزیین نمودن فرآورده هایی همچون انواع کیک، بستنی، انواع شیک و آبمیوه ها و... استفاده میشود.

    تاریخ مصرف سیروپ های ریتون چقدر است؟

    از آنجایی که بسته بندی های شیشه ای ماندگاری بیشتری نسبت به پلاستیکی دارند، سیروپ های ریتون در بسته بندی های شیشه ای تولید شده اند و تا زمانی که بسته بندی هنوز باز نشده است  تا شش ماه تاریخ مصرف دارند. پس از اینکه درب سیروپ را باز کردید می توانید آنها را در محیط های خشک و در دمای محیط  تا یک ماه نگهداری کنید.

     

     وایت پلیت

    برای اطلاع از موجودی سیروپ کارامل و ثبت سفارش سیروپ های ریتون از همکاران پشتیبانی سایت استعلام گرفته و بعد ثبت سفارش کنید.

    09029313231

    مشخصات محصولات
    حجم 750 سی سی
    ارتفاع 33 سانت
    قطر کف 7سانت
    ساخت کشور ایران
    0.0 0
    نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
    • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که این کالا را خریدند، کالاهای زیر را نیز می خرند
    تصویر از ذغال قلیان نارگیل یک کیلویی یحیی کد 7179 یک عددی

    ذغال قلیان نارگیل یک کیلویی یحیی کد 7179 یک عددی

    بدون بو و سر درد می باشد. لطفا با شماره 02155355550 تماس گرفته و یا به شماره 09029313231 در واتس اپ پیام دهید و پس از استعلام قیمت ، قیمت را در کادر سبد خرید به تومان وارد کنید. سفارشی هستند و از تایم سفارش 5 روز کاری تحویل سفارش زمان میبرد.
    تصویر از کاسه ملامین استاپ وایت پلیت کد 3347 یک عددی

    کاسه ملامین استاپ وایت پلیت کد 3347 یک عددی

    ظروف ملامین جزو پرفروش ترین ظروف های وایت پلیت بوده و به علت سخت شکن بودن این ظروف، کاربرد فراوانی در کافه و رستوران و حتی مصارف خانگی مخصوصا در هنگام مسافرت را دارد. لطفا برای اطلاع از موجودی و سفارش خود به شماره واتساپ 09029313231 پیام دهید.
    376,000 تومان
    خرید و قیمت پیش دستی ملامین

    پیش دستی ملامین استاپ 20 سانت وایت پلیت کد 3326 یک عددی

    ظروف ملامین جزو پرفروش ترین ظروف های وایت پلیت بوده و به علت سخت شکن بودن این ظروف، کاربرد فراوانی در کافه و رستوران و حتی مصارف خانگی مخصوصا در هنگام مسافرت را دارد. از ویژگی بارز این پیش دستی می توان به طرح دایره وار در مرکز این ظرف و رنگبندی خاص و شیک آن اشاره کرد .لطفا برای اطلاع از موجودی و سفارش خود به شماره واتساپ 09029313231 پیام دهید
    335,000 تومان
    تصویر از سینی استپ دار مستطیل 45 سانت وایت پلیت کد 5911.660 یک عددی