جستجو
محصولات

    گلدان استیل اوریگامی 46 سانت وایت پلیت کد 352.93 یک عددی

    تولید کننده: وایت پلیت
    اکسسوری و گلدان استیل بسیار بادوام، براق و لوکس می باشد همچنین احتمال شکستگی در اکسسوری های استیل بسیار کم می باشد. استیل نه تنها فلز با کیفیتی است، بلکه ایمن ترین گزینه برای استفاده در خانه، کافه و یا رستوران شما نیز می باشد.
    کد محصول: 352.93
    18,171,000 تومان
    i h

    خرید گلدان استیل اوریگامی

    گلدان استیل اوریگامی از اکسسوری های وارداتی فروشگاه وایت پلیت بوده و ساخت کشور هند می باشد. استیل نه تنها فلز با کیفیتی است، بلکه ایمن ترین گزینه برای استفاده در خانه، کافه و یا رستوران شما نیز می باشد.

    شرکت وایت پلیت توزیع کننده انواع ظروف تخصصی کافه و رستوران و ظروف خاص خانگی در جنس های مختلف از جمله ظروف استیل با بیشترین تنوع و مناسب ترین قیمت در خدمت مشتریان عزیز می باشد. جهت اطلاع از موجودی و ثبت سفارش می توانید با همکاران واتساپ در ارتباط باشید.

    09029313231

    مزیت استفاده از اکسسوری استیل

    استفاده از ظروف استیل مزایای زیادی دارند که از میان آنها میتوان به مهم ترین آنها اشاره کرد. علاوه بر خواص مقاومت در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد و نیز به راحتی تمیز و ضدعفونی می شود. ظروف استیل ضد زنگ با کیفیت بالا می توانند با مراقبت مناسب تا آخر عمر دوام بیاورند. استیل با هیچ نوع غذایی واکنش نشان نمی دهد و آن را به گزینه ای امن برای پخت و پز نیز تبدیل می کند. ظروف و اکسسوری استیل ضد زنگ بسیار بادوام و مقاوم در برابر سایش هستند.

    اکسسوری و گلدان استیل بسیار بادوام، براق و بسیار لوکس می باشد همچنین احتمال شکستگی در اکسسوری های استیل بسیار کم می باشد. استیل نه تنها فلز با کیفیتی است، بلکه ایمن ترین گزینه برای استفاده در خانه، کافه و یا رستوران شما نیز می باشد.

    مشخصات محصولات
    جنس استیل
    ارتفاع 46 سانت
    ساخت کشور هند
    برند وایت پلیت
    0.0 0
    نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
    • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که این کالا را خریدند، کالاهای زیر را نیز می خرند
    تصویر از نیم لیوان ترانک 250 سی سی وایت پلیت کد 362.15012 یک عددی
    تصویر از لیوان ترانک 340 سی سی وایت پلیت کد 362.150121 یک عددی
    تصویر از کاسه استیل دو جداره هنگینگ 10 سانت وایت پلیت کد 352.39 یک عددی

    کاسه استیل دو جداره هنگینگ 10 سانت وایت پلیت کد 352.39 یک عددی

    کاسه استیل هنگینگ از ظروف های وارداتی فروشگاه وایت پلیت بوده و ساخت کشور هند می باشد. استیل نه تنها فلز با کیفیتی است، بلکه ایمن ترین گزینه برای استفاده در خانه، کافه و یا رستوران شما نیز می باشد.
    1,093,000 تومان
    تصویر از کاسه استیل دو جداره گرادینت همرد 21 سانت وایت پلیت کد 352.15 یک عددی