جستجو
محصولات

    تفلون و گرانیت

    خرید انواع تابه های تفلون و گرانیت

    خرید تابه از ابزارهای مهم هر آشپزخانه می باشد. انواع تابه های گرانیتی درب دار و سایز بزرگ،تابه های پی کوک، تابه های مدرن، گریل، شیرجوش و... را در این قسمت مشاهده میکنید.

    تفاوت تفلون و گرانیت

    ظروف گرانیتی هیچ ربطی به سنگ گرانیت واقعی ندارند. این نام تجاری فقط نوعی استراتژی بازاریابی است. در حقیقت، این یک هسته فولادی کربنی است که با مینای چینی پوشانده شده است. تنها به این دلیل گرانیت نامیده می شود که از نظر زیبایی شناسی یادآور گرانیت است. پخت و پز با آن کاملا بی خطر است.

    ظروف گرانیتی دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند، مانند سبک بودن، زیبایی شناختی و مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی. از نظر کارایی، ظروف گرانیتی می توانند حرارت بالا را تحمل کنند و گرما را حفظ کنند.

    تفلون

    یک نوع پوشش نچسب که از یک فلوروپلیمر مصنوعی به نام پلی تترا فلوئورواتیلن (PTFE) ساخته شده است که بیشتر با نام تجاری تفلون شناخته می شود.

    از مزایای استفاده از تابه های تفلون میتوان به نچسب بودن، مقاومت در برابر گرما و سرما، همچینین مقاومت در برابر آب و رطوبت و مواد شیمیایی نام برد. ظروف تفلون به راحتی تمیز شده و شسته میشود.

    هوشمندانه ترین انتخاب برای هر آشپزخانه ای خرید انواع تابه می باشد با خرید آنلاین از فروشگاه وایت پلیت از ظروف متنوع و با کیفیت ما بهره مند میشود.

    فیلترها Close
    کمترین: 401,000 تومان بیشترین: 2,752,200 تومان
    ريال401000 ريال2752200