جستجو
محصولات

    تابه وک 26 سانت وایت پلیت کد 26343 یک عددی

    تولید کننده: وایت پلیت
    کد محصول: 26343
    قابلیت دسترسی: در انبار موجود نیست
    824,890 تومان
    i h

      

     چیست؟ wok

    وک ماهی تابه ای عمیق و کاسه ای شکل با طرف های شیب دار است که حرارت را به طور یکنواخت پخش می کند. قدمت ووک با ریشه های قوی آسیایی به سلسله هان چینی می رسد. 

    علاوه در چند دهه اخیر به طور پیوسته در حال افزایش محبوبیت بوده است. برخی می گویند وک مهم ترین ابزار در آشپزخانه های چینی است.

    اختراع تابه های وک

    تابه های وک حدود 2000 سال پیش اختراع شد و از زمان اختراع آن برای ایجاد انواع مختلف ظروف استفاده شده است. کلمه وک در زبان کانتونی ( نام زبانی در جنوب شرق چین) به عنوان "دیگ پخت و پز" ترجمه میشود. 

    ووک معمولاً از چدن یا فولاد کربنی ساخته می‌شود، اگرچه می‌توانید طرح‌های آلومینیومی و فولادی ضد زنگ را نیز پیدا کنید. محبوب‌ ترین طرح‌ها معمولاً از فولاد کربنی ساخته می‌شوند، زیرا سبک و نچسب است و همچنین بسیار مقرون به صرفه است.

    به طور سنتی این تابه با ته گرد و دیواره بلند است، اگرچه نسخه های ته صاف محبوبیت زیادی پیدا می کنند زیرا می توان از آنها در محدوده های استاندارد استفاده کرد. معمولاً با دو دسته جانبی یا یک دسته بلند طراحی می شود.  تابه های ووک به دلیل شکل آن، می‌تواند به دمای بسیار بالایی برسد.

    چرا از تابه وک استفاده کنیم؟

    چه چیزی یک وک را از یک ماهیتابه معمولی می کند؟ 

    ووک ها دیوارهای عمیقی شیب دار هستند و به همین دلیل گرمای بیشتری را به دام می اندازند و غذا را سریعتر از زمانی که از ماهیتابه استفاده می کنید پخته می شود. هنگامی که نیاز دارید غذا را سریع بپزید، به لطف دیوارهای عمیق و شیب دار آن، ووک فوراً گرم می شود و غذا را سریعتر از سایر تابه ها می پزد.

    فواید استفاده از تابه های وک وایت پلیت 

    به نظر می رسد مردم این تصور را دارند که ووک فقط برای سرخ کردن است. همانطور که بحث کردیم، چیزهای زیادی برای پخت ووک وجود دارد و تابه های ووک برای پختن انواع مواد فوق العاده هستند. 

    ووک، برخلاف ماهیتابه های سنتی، گرما را بسیار یکنواخت تر توزیع می کند. این به دلیل شکل مقعر با اضلاع شیب دار و همچنین ماهیت موادی است که از آن ساخته شده است. با توزیع بهتر گرما، همه چیز در ووک همزمان پخته می شود. همچنین، به دلیل شکل آن، انداختن مواد غذایی مانند سرخ کردن بسیار ساده‌تر است و اجازه می‌دهد تا مواد دوباره در ووک بریزند.

      تابه وک وسیله ای فوق العاده برای سرخ کردن، بخار پز یا آب پز کردن از هر نوعی است. این واقعیت که سریع گرم می شود به این معنی است که می تواند به سرعت جوشاندن رشته فرنگی (یا هر نوع پاستا) را درست کند.

    تابه های وک وایت پلیت دارای سایز بندی های متفاوت می باشد. برای دیدن تابه های وک کلیک کنید.

    وک برای چه استفاده می شود؟

    در حالی که بیشتر برای سرخ کردن استفاده می شود، وک به دلیل طراحی منحصر به فردش دارای مجموعه ای از کاربردهای بالقوه متفاوت است. از آنجایی که بسیار عمیق است، می توان آن را با آب پر کرد و برای جوشاندن غذاها استفاده کرد یا برای سرخ کردن عمیق با روغن پر کرد. اگر یک درب برای ووک دارید می‌توانید برای بخارپز کردن سبزیجات یا غذاهای دریایی نیز استفاده کنید.

    تابه‌های Wok را می‌توان برای انبوهی از مواد مورد استفاده قرار داد، اما بسیاری می‌گویند که استفاده اصلی ( محبوب‌ ترین) آن برای سرخ کردن و هم‌ زن است. شکل و سطح آن به طور منحصر به فردی برای سرخ کردن گوشت و سبزیجات مناسب است

    تابه‌های وک در میان انتخاب‌های اول اکثر آشپزهای خانگی در مورد قابلمه‌ها و تابه‌های ضروری نیستند، اما کسانی که شروع به استفاده از آن می‌کنند. شکل و هندسه منحصر به فرد آن، آن را به یک تابه بسیار مفید برای پخت وسرخ کردن تعدادی از وعده های غذایی تبدیل می کند.

     

     تفاوت تابه های سنتی با وک

     ماهیتابه‌های سنتی کفی صاف با دیواره‌های کمی شیب دار هستند و به این شکل طراحی شده‌اند که اجازه می‌دهند مایعاتی مانند روغن‌ها و سس‌ها به طور یکنواخت در کف تابه بنشینند. در مقابل، یک وک دارای یک ته گرد بیشتر است که به مایعات اجازه می دهد در یک نقطه در مرکز قرار گیرند. وک ها دیوارهای عمیقی دارند که شیب هم دارند و به همین دلیل گرمای بیشتری را به دام می اندازند و غذا را سریعتر از زمانی که از ماهیتابه استفاده می کنید پخته می شود.

    وایت پلیت

    تماس با ما

    وایت پلیت توزیع کننده و تولید کننده انواع تجهیزات سرو غذا، ظروف خانگی خاص، ظروف رستوران و کافی شاپ با مواد اولیه درجه یک در خدمت مشتریان عزیز می باشد. برای اطلاع از موجودی ظروف و سفارش خود لطفا با شماره واتساپ زیر در ارتباط باشید.

     

    09029313231

     
    مشخصات محصولات
    جنس تفلون
    قطر دهانه 26سانت
    ارتفاع 8 سانت
    طول دسته 25 سانت
    قطر کف 15 سانت
    رنگ طوسی
    ساخت کشور ایران
    برند وایت پلیت
    0.0 0
    نقد و بررسی خود را بنویسید بستن
    • فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نقد و بررسی ها را بنویسند.
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که این کالا را خریدند، کالاهای زیر را نیز می خرند
    تصویر از درب لیوان بیرون بر 110 سی سی مشکی وایت پلیت کد 5110.22 یک عددی
    تصویر از درب لیوان بیرون بر 420 سی سی مشکی وایت پلیت کد 5360.23 یک عددی
    تصویر از درب لیوان بیرون بر 360 سی سی مشکی وایت پلیت کد 5360.22 یک عددی
    تصویر از لیوان بیرون بر سه جداره 110 سی سی وایت پلیت کد 5110.7 یک عددی (اختصاصی)

    لیوان بیرون بر سه جداره 110 سی سی وایت پلیت کد 5110.7 یک عددی (اختصاصی)

    این لیوان سفارش اختصاصی برای لوگو و طرح خاص مورد نظر شماست . لطفا برای اطلاع از موجودی و قیمت چاپ لوگو یا طرح خود به شماره واتساپ 09029313231 پیام دهید.
    5,000 تومان